Garantia Produselor

Condiţii generale de acordare a garanţiei

Sneakers Media SRL, în calitate de vânzător, asigură calitatea produselor achiziţionate.

Perioada de garanţie comercială a produselor de îmbrăcăminte şi accesorii comercializate de societatea noastră este de 30 de zile de la data achiziţiei produsului.

în condiţii normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricaţie pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziţionării.

Prezentul certificat de garanţie comercială este întocmit şi eliberat în conformitate cu prevederile OUG 140/2021 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată şi modificată prin OG nr. 9/2016 şi ale OG nr. 21/1992, privind protecţia consumatorilor, republicată şi modificată.

Drepturile consumatorilor sunt în conformitate cu prevederile OUG 140/2021 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată şi modificată prin OG nr. 9/2016, OG nr. 21/1992, privind protecţia consumatorilor, republicată, astfel cum a fost modificată şi completată şi de toate celelalte acte normative incidente în materie, valabile la data cumpărării.

Drepturile prevazute prin lege consumatorilor (inclusiv garanţia legală de conformitate prevăzută de art. 2 alin. e1 coroborat cu art. 16 si 162 din OUG 140/2021) nu sunt afectate de garanţia comercială oferită.

Prin prezenta, consumatorii sunt informaţi în mod nemijlocit ca durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achiziţie, caz în care garanţia legală de conformitate acordată consumatorilor (astfel cum este această noţiune definită de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor este limitată la această perioadă, în conformitate cu dispoziţiile art. 162 din OUG 140/2021.

în cazul cumpărătorilor persoane juridice este aplicabilă doar garanţia comercială de 30 de zile de la achiziţie.

Pentru acordarea garanţiei comerciale şi respectiv a garanţiei legale de conformitate este necesară respectarea strictă a instrucţiunilor precizate mai jos. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implică acordarea garanţiei comerciale sau legale de conformitate.

Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastră, sens în care este obligatorie prezentarea:

  • bonului fiscal sau a facturii fiscale aferente produsului, precum şi
  • toate accesoriilor

Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordării garanţiei până la prezentarea documentelor de mai sus.

în cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului (în maăura în care a fost suportat de subscrisă) şi a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate.

Garanţia este valabilă numai pe teritoriul Romaniei.

Perioada de garanţie se prelungeşte cu termenul scurs de la data reclamaţiei până la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv intervenţia animalelor domestice, rozătoare, insecte etc... Nu folosiţi pe perioada necesară efectuării expertizei), menţionându-se acest fapt în certificatul de garanţie. în cazul înlocuirii produsului se va emite un nou certificat de garanţie.

Modalităţi de asigurare a garanţiei: în situaţia constatării unui defect al produsului achiziţionat din reţeaua noastră în timpul perioadei de garanţie, vă rugăm să vă adresaţi magazinului de la care aţi achiziţionat produsul şi să solicitaţi acordarea garanţiei. Dacă produsul a fost achiziţionat online sau daca nu vă puteţi deplasa la magazinul unde a avut loc achiziţia, vă rugăm să contactaţi call-center-ul nostru pentru instrucţiuni la numărul de telefon 031.112.0123

Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării prin:.

  • repararea produsului
  • înlocuirea produsului - dacă acesta nu poate fi reparat
  • returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici înlocuirea nu sunt

Conform dispoziţiilor OUG 140/2021, la achiziţionarea produsului, vânzătorul are obligaţia de a explica modul de utilizare şi întreţinere a produsului furnizat. Clientul are obligaţia să verifice integritatea produsului, aspectul exterior şi prezenţa în ambalaj a accesoriilor produsului înainte de finalizarea vânzării. Orice reclamaţie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara şi care ar fi putut fi sesizată la cumparare nu va fi luată în considerare.

Pentru a fi recunoscută şi validată orice lipsă de conformitate a produsului trebuie reclamată în cadrul perioadei de garanţie.

Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă

  • uzura morală şi uzura fizică normală a produsului
  • uzura materialelor din cauciuc şi elastic şi deteriorarea mecanică a capselor şi fermoarelor
  • decolorarea produsului sau a părţilor componente ale acestuia în urma expunerii la factori de mediu (soare, alte surse puternice de căldură, umiditate excesiva, ploaie, zăpadă)
  • deteriorări suferite de produs în urma unor evenimente extraordinare:
  •  accidente, incendii, cutremure, inundaţii, etc.
  • defecte produse de transport, manipulare şi depozitare a produsului în condiţii improprii (temperatură şi umiditate excesive, ) precum şi în caz de intervenţie asupra sa a acţiunii animalelor de companie, rozătoare, dăunători;
  • defecte cauzate de utilizarea neadecvată sau incorectă a produsului, inclusiv în caz de şocuri mecanice voluntare sau involutare (lovire, agăţare, rupere, sfâsiere, )
  • intervenţia efectuată asupra produsului de persoane neautorizate inclusiv vopsirea produsului
  • întreţinere defectuoasă (curăţarea folosind metode sau produse neadecvate)
  • incompatibilitati de mărime şi lăţime (pentru această situaţie este posibilă schimbarea produsului nefolosit cu respectarea condiţiilor aferente Schimbului/Returului de produse)

 

Urmatoarele cazuri nu se consideră defecte si nu fac obiectul acordării garanţiei:

  • produse care au fost pătate în urma purtării (fond de ten, vopsea, ojă )
  • produse care au fost rupte /agăţate din cauze externe (s-a tras de material, s-a agăţat într-un obiect ascuţit), a fost
  • produsele care nu prezintă niciun defect dar totuşi au fost purtate cel puţin o dată.
  • produse care nu au fost curăţate/spălate conform indicaţiilor de pe garanţie.

IMPORTANT! Compoziţia, instrucţiunile de întreţinere, precum şi pictogramele cu instrucţiunile de curăţare şi întreţinere se găsesc pe eticheta interioară a produsului. Acestea sunt specifice produsului dumneavoastră şi este obligatorie consultarea şi respectarea acestora.

Verificaţi pe verso acestui talon de garanţie semnificaţia pictogramelor de pe eticheta interioră a produsului!

ATENTIE!!!! Nu tăiaţi eticheta interioară a produsului! Lipsa acestei etichete interioare duce automat la pierderea garanţiei.

Instrucţiuni de utilizare si întreţinere articole de îmbrăcăminte

Ori de cate ori se impune, produsul se spală sau se curăţă conform instrucţiunilor indicate pe eticheta interioară. Se vor folosi numai detergenţi care respectă normele de calitate impuse de legislaţia UE privind siguranţa utilizării acestor produse. Nu folosiţi pentru spălarea/ curăţarea articolelor produse de curăţat industriale (sodă sau alţi derivaţi chimici) sau produse de înălbire inadecvate, acestea putând deteriora ireversibil produsul. Se interzice spălarea articolelor de îmbrăcăminte la temperaturi mai mari decât cele specificate pe eticheta interioară. Nu uscaţi produsul prin expunerea la surse de căldură (radiatoare electrice, aragazuri etc.). Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei.

Feriţi produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acţiune fizică de natură să îl deterioreze, inclusiv produse sau în apropierea acestora spray, acetonă, acid, uleiuri, benzen, insecticid, etc. şi asiguraţi depozitarea acestora în locuri adecvate, ferite de umiditate excesivă, surse directe de căldură ţi acţiunea directa a razelor soarelui.

Articolele de îmbrăcăminte trebuie să aibă mecanismele de închidere/ prindere desfăcute în timpul îmbrăcării şi dezbrăcării pentru a evita distrugerea mecanică a produsului şi a mecanismelor respective.

Instrucţiuni de utilizare si întreţinere accesorii (curele, genţi, posete etc.):

Genţile şi poşetele comercializate de societatea noastră sunt destinate exclusiv pentru accesorii şi nu pot fi folosite ca bagaje de voiaj. Greutatea maximă admisă pentru poşete este de 1 kg, iar pentru genţi este de 3 kg. Ferţi produsul dumneavoastră de obiecte care pot provoca zgărieturi, arsuri, perforări sau orice acţiune fizică de natură să îl deterioreze.

După fiecare utilizare, accesoriile se curăţă pe faţa exterioară cu o cârpă moale, uşor umezită, uscându-le la temperatura camerei, şi se depozitează într-un loc ferit de umezeală, bine aerisit. Depozitarea în saci individuali, în locuri ferite de lumina va limita oxidarea materialelor (piele şi accesorii metalice). Vă recomandăm să evitaţi depozitarea lânga surse de căldură, presiune, sau expunerea la razele solare, ceea ce poate cauza decolorarea şi/sau deformarea produsului. Pentru suprafeţele metalice ale accesoriilor se recomandă curăţarea frecventă cu o cârpă uscată pentru a preveni oxidarea. Dacă nu se folosesc o perioadă de timp, accesoriile se vor păstra în sacii / cutiile originale, în locuri adecvate, ferite de soare, praf sau surse de căldură, cu evitarea acoperirii acestora de alte produse sau obiecte. Presiunea exercitată pentru un timp îndelungat pe suprafaţele accesoriilor (în special cele din piele naturală/sintetică şi plastic) prin depozitarea acestora unele peste altele fără protecţie va cauza uzarea/deformarea produsului, chiar dacă acesta este depozitat şi nu este purtat. Nu folosiţi pe produsele sau în apropierea acestora spray, acetonă, acid, uleiuri, benzen, insecticid, etc.

PICTOGRAMELE CU INSTRUCTIUNI DE CURĂTARE SI ÎNTRETINERE ARTICOLE DE ÎMBRĂCĂMINTE SI ACCESORII

Verificaţi eticheta interioară a produsului dvs. pentru a identifica modalităţile de întreţinere/ curăţare specifice fiecărui articol.

Garanţia devine inaplicabilă şi societatea noastră nu poate fi făcută răspunzătoare de niciun fel de defect ce poate apărea datorită procesului de curăţare/ spălare, realizat cu nerespectarea instrucţiunilor indicate pe eticheta interioară şi în prezentul certificat  de garanţie, depozitării în condiţii de umiditate, deteriorării, decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice  de căldură, reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate, ultilizării în condiţii improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat.

Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărarii, preţul, adresa magazinului ce se găsesc pe bonul de casă, alături de predarea produsului cu deficienţe, reprezintă elemente esenţiale de care societatea nostră are nevoie pentru soluţionarea oricărei reclamaţii ulterioare. Garanţia se oferă după constatarea deficienţelor.

Pentru aceasta este necesară predarea produsului în magazin împreună cu bonul de casă ce dovede,te achiziţia.